2012. augusztus 23., csütörtök

Visszatértem:)

Úgy alakult, hogy nagyon belevetettem magam a nyárba, és csak arra volt időm, hogy a facebook-on gyorsan hírt adjak merre járok - kiállítás, kirándulás, étterem, koncert... és még sorolhatnám! Majd írok erről egy nagy nyári összefoglalót! 

Nektek, hogy telt a nyár? Nekem mondhatni csodás volt, utaztam sokat, érdekes emberek és tájak vettek körül! A legjobb élményem Erdély volt. De most még nyár végére van egy megjelenésem, mégpedig egy esküvő. Nem is akár hol, a Füzérradványi kastélyban. A Facebook-on már közzétettem a legnagyobb problémám, de melyik nő társam ne találkozott volna már ezzel: "Nincs egy göncöm sem!" - éppen ezért el is döntöttem gyorsan, hogy szeptember elején egy Stylist lesz a vendégem. 

De most vissza a jelenhez, újra vagyok és hozom a jobbnál jobb művészeti - divat - design híreket, eseményeket és véleményeket!

Csak Legyek túl az esküvőn:)

Szeptemberben találkozunk! Indul a műsor újult erővel, megfrissült stílussal!

Szép utolsó Nyári Napokat!
Renáta :)