2012. június 4., hétfő

Könyvajánló - Lájfsztori 2

Jávorkai Judit Lájfsztori 2. 
Privát evolúció, avagy válaszok a miértekre című kötete a 83. Ünnepi Könyvhéten.

A Lájfsztori 2. egy nő eszmélése a világra, igazságra és igazságtalanságra, erkölcsi és emberi értékekre, a szerelemre, az életre. Ez a kötet tükör, amelyben önmagunkat láthatjuk. Olykor szépnek és ragyogónak, máskor esendőnek és kiszolgáltatottnak, de mindenképpen nőnek.

„Amikor 2005-ben megjelent a Lájfsztori, még nem tudtam, hogy lesz folytatása. Emlékszem, óriási megkönnyebbülést éreztem, amiért túl vagyok az életemnek ezen a szakaszán – elvégre egy szakítás, egy válás nem fáklyásmenet –, ugyanakkor azt gondoltam, hogy már mindent elmondtam a témában, ami mások számára érdekes lehet. Aztán egyszer csak elindult valami. Elsőként, kellemes meglepetésként, egy szerény 2. helyezés az ELLE magazin által havonta megrendezett irodalmi pályázaton, majd annak felfedezése, hogy egyre-másra jelennek meg idézetek a Lájfsztoriból különböző blogokon, ami mind azt igazolta vissza, hogy működik a »trükk« – ez a könyv igazából nem is rólam szól, hanem arról, aki olvassa. ” - Jávorkai Judit, az író


Könyvbemutató:
2012. június 7. (csütörtök) 19 óra, Alexandra Irodalmi Kávéház (1075 Budapest, Károly krt. 3/C)

Beszélgetőtárs: Szily Nóra.
Közreműködik: Hernádi Judit színművész.

Dedikálás:
2012. június 9. (szombat) 17 óra, Budapest, Vörösmarty tér, 80. pavilon.