2012. augusztus 13., hétfő

Faültetés az AmaSole -nál

Szombaton, augusztus 11-én egy nagyon kellemes programon vettem részt. Az AmaSole Jógastúdióban, ahol egy egész napos "családias" program, ELEVEN AUGUSZTUS keretében sok érdekesség várta az odalátogatókat, reggel már fél tízkor egy JoiA-val indítottuk a napot, majd faültetésben is volt részük a jelenlévőknek, de sok - sok egészséges finomság sem hiányozhatott. A nap zárásaként természetesen egy nyugtató Stresszoldó Jógára került sor, ami a nyugati világ jóga irányzatai közül legelterjedtebb, a Hatha jóga. Testi, lelki egyensúly kialakítására helyezi a hangsúlyt, eszközül használva a jóga széleskörű tárházából a test- és légző gyakorlatokat, relaxációs és meditációs technikákat.

Mondanom sem kell, hogy egy igazi feltöltődős napban volt részünk! Hiába voltak az égiek kicsit "harcosak" velünk, az AmaSole Filozófiájához híven: Ha belül süt a nap, akkor nem számít, hogy kint milyen az idő. Én személy szerint nagyon jól éreztem magam!

Fotók a Faültetésről
szakértés a fának ásott gödör felett
kemény munka
Jakab Adrienn az AmaSole jógastúdió tulajdonosa lapátol
Jakab Adrienn az AmaSole Jógastúdió tulajdonosa az utolsó simítások
Teljes öröm:) Középen Jakab Adrienn az AmaSole Jógastúdió tulajdonosa, jobbra Kosaras Renáta a Kortárs Retikül műsorvezető (én)