2013. április 24., szerda

Távol a város zajától, stílusosan finomat enni.


Budapesten ma már jobbnál jobb éttermek vannak, de mindenki tudja, hogy vidéken minden falat másképp esik. Lehet a levegő teszi, lehet, hogy a város zajától való elvonulás romantikus hangulata, de úgy érezzük minden falattal újjá építjük a napi rutintól fáradt testünket. Ezért május 4-én irány Villány, ahol 11 étterem, 11 séf a legjobbat a legfinomabbat készíti el, és mi mindegyikből ehetünk és ehhez még csak körbe sem kell utaznunk Magyarországot.

A Stílusos Vidéki Éttermiség nem csupán egy étterem és séf bemutató rendezvény. Itt olyan éttermek séfjei főznek a vendégeknek, akik a szívből jövő vidéki vendéglátásban hisznek. Az ország különböző pontjairól érkező szakácsok bemutatófőzéseket is tartanak a látványkonyhában, de főznek a vendégeknek is, amit mind - mind végig lehet enni. Mindezek mellett, pedig friss hazai kézműves finomságokat lehet kóstolni és vásárolni, így a legjobb alapanyagokat is megismerjük közvetlenül a termelőktől.

A május 4-ei villányi eseményen részt vesz Encs büszkesége, az Anyukám mondta Étterem, és az én személyes kedvenc éttermem is Balatonszemesről, a Kistücsök. Ez az a hely, ahova képes vagyok bármikor a kocsiba ülni és leutazni Pestről.

Sietve le kell foglalni a szállást Villányba május 4-ei hétvégére, mert a finom étkek mellett a boroknak is jut főszerep! A Villányi BorZsongás Fesztivált is ezen a hétvégén rendezik!

Én már csak egyet kérdezek: Jól sikerült hétvégét akarsz? Irány Villány május 4-én!

KR